حارس مملكة الحب


Dr_ALHOB
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بلا عنوان
الثلاثاء 13 أبريل - 11:20 من طرف اسيرة الحب الجميل

» أكبر الخيانات
الثلاثاء 13 أبريل - 11:17 من طرف اسيرة الحب الجميل

» الحب
الإثنين 12 أبريل - 15:48 من طرف اسيرة الحب الجميل

» Baby's
الإثنين 22 مارس - 10:44 من طرف baby_heart

» ياللى غايب
الخميس 18 مارس - 11:03 من طرف baby_heart

» ريمكس
الأربعاء 17 مارس - 10:00 من طرف baby_heart

» Mother's Day
الأربعاء 17 مارس - 9:03 من طرف baby_heart

» بريق
السبت 13 مارس - 14:02 من طرف baby_heart

» غنى يا فنان
الأربعاء 10 فبراير - 6:08 من طرف BROKEN HEART

» من يريد التعرف بـ king of love
الجمعة 29 يناير - 15:00 من طرف queen of love

» الموج يتبسم !
السبت 19 ديسمبر - 15:14 من طرف queen of love

» ازاي تفتح اكتر من ايميل ياهو في وقت واحد ؟؟؟
السبت 19 ديسمبر - 15:09 من طرف queen of love

» إملأ الفراغ باسم عضو
الجمعة 11 ديسمبر - 20:23 من طرف queen of love

» قول فرحان ولا مبسوط و ليه بسرعه بسرعه طمنا عليك
الجمعة 11 ديسمبر - 20:17 من طرف queen of love

» لعبه جديده لنج
الجمعة 11 ديسمبر - 20:11 من طرف queen of love

» لعبـــــ x-o ــــــة
الجمعة 11 ديسمبر - 20:09 من طرف queen of love

» كنت فين الساعه .....؟؟؟
الجمعة 11 ديسمبر - 20:07 من طرف queen of love

» قصه الشاب الذى تواعد مع فتاه ميته
الجمعة 11 ديسمبر - 19:49 من طرف queen of love

» جاوب على السؤال
الجمعة 11 ديسمبر - 19:46 من طرف queen of love

» رساله خاصه (ممكن نتعرف)!!!!!
الجمعة 11 ديسمبر - 19:33 من طرف queen of love

Navigation
 البوابة
 فهرس
 قائمة الاعضاء
 الملف الشخصي
 س و ج
 ابحـث

التبادل الاعلاني
forum gratuit Annuaire des forums
Le bottin des forums Kouaa

شاطر | 
 

 ازاى تثبت بنت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الفرعون الصغير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 624
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 31/05/2007

مُساهمةموضوع: ازاى تثبت بنت   الجمعة 1 يونيو - 3:51

مساء الهنا Very Happy

أنا عايز أكلمكم انهاردة على فن لازم يبقى عند معظم الشباب


scratch scratch
( إزاي تثبت بنت )

في مؤتمر في سويسرا لبحث كيفية تثبيت البنات تقدمت ببحث في تأثير حركة
العين الشمال cyclops Wink عند الولد على عملية التثبيت و توصلنا في البحث إن البنت
أول حاجة بتلاحظها في الولد حركة النني و عدد شعرات الرمش لذلك لابد أن
تحرص على تدريب عضلة النني من أربع إلى خمس ساعات يومياً مع إتباع نظام
غذائي محدد علشان تعرف تثبت ..

البنـــــــــــات

(مش عايز أتوهكم و أدخل في مسائل علمية لإني عارفكم جهلة ولذلك هشرحلكم
بالبلدي) pirat

يعني أول ما تشوف البت تروح يا معلم مشغل العضلة الشمال للنني و تغمز
غمزة 2 قدم و نص بزاوية ألفا 27 درجة و تروح قايلّها (لوسمحتي ممكن
دقيقتين من وقتك؟) أول ما تسألها السؤال ده

-:اللي هيحصل كالأتي

الإحتمال الأول انها تقول ( نعم ) و ده بنسبة 65% و هيترتب عليه اللي
هنقوله بعدين ....

الإحتمال الثاني انها طبعا تقول ( لا ) و ده بنسبة 80 % و محدش يسألنتي
إزاي و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين برضه... و في طبعاً آخر إحتمال
بنسبة 100% إن هي هتبصلك بقرف و مدام بصتلك بقرف يبقى انت مفهمتش موضوع
العضلة...

-:ونرجع للإحتمال الأول

انها تقول ( نعم ) ترد انت تقول (نعم الله عليكي) هتقولك (خير) قولها
(خير ان شاء الله) و تشغل العضلة بس اتوصى و إتّك عليها شوية هتقولك (مال
عينك ؟) قولها (خناقة) و بكده تصعب عليها تروح هيا مكلماك و تظبط يا
معلم وهتعيش I love you بس ابقى عرفني على بنت خالتها ...... jocolor

الإحتمال الثاني انها تقول ( لا ) في الحالة دي بقى عايزة تتكلم بس هي
بتتقل و مدام تقلت يبقى خرشمت و موضوع العضلة صعب في الحالة دي ، إذن
مفيش غير موضوع أنا كنت عرضته في مؤتمر تاني في السنغال الشرقية لأن
الطريقة دي أثبتت فعالية في تثبيت البنات السود و اللي بيتقلوا اللي هي
(طريقة 325 جنايات) تقولها بستهزاء و انت بتبتسم إبتسامة ساخرة ( ايه
التقل ده انتي حاطة في جيوبك ظلط ؟ ) طبعاً هي ممكن يغما عليها من دمك
الخفيف يا خفيف ، فا هتروح انت مدي ميزد كول للإسعاف بالموبيل بتاعك ،
هما طبعاً مش هيفهموا حاجة من الميزد ده لكن هي هتفوق و تروح مرمية في
حضنك بمجرد انها شافت الموبيل معاك ويسلام لو بكاميرا clown

و بكده انت بدأت تحط رجلك على طريق التثبيت بس اغسلها الأول وبلاش تحط
رجلك و هي معفنة و خطي برجلك اليمين وابقى قابلني لو إتعرفت على أي بنت
.

عموماً ، أنا بكتب في مواضيع كتير عن التثبيت لأنها دي در اسة الدكتوراة
بتاعتي و في مقالات هتنزل في المستقبل القريب منها (التثبيت بالعربية) و
(ثبت نفسك بنفسك) و (ثبت صنم) و (شكل توكت الحزام و تأثيره على
البنت)....ترقبوا قريباً كل جديد في عالم التكنولوجيا خلي بالكم في باب
رائع بعنوان (التثبيت بالموبيل) حالياً بالاسواق على سي دي وكاسيت
....
و على رأي المثل سحراني ليل و نهار أأأأأأأأه من الهوا و منها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://YAHOO.COM
GOKER
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 101
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/05/2007

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الأحد 3 يونيو - 22:01

اشطة يا مان

وشكراً على المعلومات القيمة دى
الى هتودى فى داهية انشاء الله

GOKER lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romance.in-goo.com
l0oura
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 573
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 05/09/2007

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الأحد 9 سبتمبر - 8:37

متاسفه جدا اني اخبرك انك مش هتنجح في الدكتوراه بتاعتك و يفضل انك تشوفلها حاجه تانيه بدل تضييع الوقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.eftmf.com
l0oura
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 573
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 05/09/2007

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الأحد 9 سبتمبر - 8:39

و اللي ناوي يسمع كلامه يعرف علطول انه هياخدله بوكس جااااااااااااااامد في العضله دي
ال عضله ال
ابليس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.eftmf.com
الفرعون الصغير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 624
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 31/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   السبت 15 سبتمبر - 5:36

والله العمليه ديه ناجحة بس بتعتمد على مجهودك وعلى الله وعلى الحظ
ديه ناس ليها حظ وناس ليها مهيطل أسأ لونى انا عن مهيطل داه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://YAHOO.COM
ShIkO
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 265
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 01/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الثلاثاء 18 سبتمبر - 20:41

طيب واىل عاوز يسالك عن الى ليهم حظ مين هما ياض يا فرعون؟
وبعدين انا على راى لورا مش هتنجح لانوا موضوع فاشل اصلا
ياباشا خليك تقيل مش كل حاجة البنات ولو هتموت عليهم خلاص يبقى منصخكش ولا ققولك خليك تقيل كفاية انك تبقى محترم قدام الناس حتى لو مش محترم فى عين البنت لان الاحترام افضل من ان بنت تلعبلها العضلة الشمال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://yahoo.com
الفرعون الصغير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 624
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 31/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الثلاثاء 25 سبتمبر - 11:34

ههههههههههه اوكى ياشيكو بس خلاص يعنى مش لازم تفضحنى وتكشف سرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://YAHOO.COM
King of love
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 995
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 30/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الأحد 30 سبتمبر - 4:52

ها يا كعبول انت فين فرعون بيقولك ناس ليها بنات وناس ليها مهيطل يا ترى عرفت مهيطل يبقى مين يا كعبول ياريت لو عرفته ترد عليا وتقولي عرفته ههههههههههههههههههههههههههههههه بس هنا الدنيا مش دوارة (معلش يا جماعة دا موضوع بيني وبين مهيطل يييييي قصدي كعبول) هههههههههههههههههههههههه
11
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.link0777.com
الفرعون الصغير
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 624
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 31/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تثبت بنت   الأربعاء 3 أكتوبر - 8:24

هههههههههههههههههه تصدق مهيطل داه صحبى بردوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://YAHOO.COM
 
ازاى تثبت بنت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حارس مملكة الحب :: لعب عيال-
انتقل الى: