حارس مملكة الحب
حارس مملكة الحب
حارس مملكة الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Dr_ALHOB

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بلا عنوان
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل - 11:20 من طرف اسيرة الحب الجميل

» أكبر الخيانات
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل - 11:17 من طرف اسيرة الحب الجميل

» الحب
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين 12 أبريل - 15:48 من طرف اسيرة الحب الجميل

» Baby's
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين 22 مارس - 10:44 من طرف baby_heart

» ياللى غايب
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس 18 مارس - 11:03 من طرف baby_heart

» ريمكس
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 17 مارس - 10:00 من طرف baby_heart

» Mother's Day
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 17 مارس - 9:03 من طرف baby_heart

» بريق
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 13 مارس - 14:02 من طرف baby_heart

» غنى يا فنان
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 10 فبراير - 6:08 من طرف BROKEN HEART

» من يريد التعرف بـ king of love
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 29 يناير - 15:00 من طرف queen of love

» الموج يتبسم !
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 19 ديسمبر - 15:14 من طرف queen of love

» ازاي تفتح اكتر من ايميل ياهو في وقت واحد ؟؟؟
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 19 ديسمبر - 15:09 من طرف queen of love

» إملأ الفراغ باسم عضو
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:23 من طرف queen of love

» قول فرحان ولا مبسوط و ليه بسرعه بسرعه طمنا عليك
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:17 من طرف queen of love

» لعبه جديده لنج
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:11 من طرف queen of love

» لعبـــــ x-o ــــــة
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:09 من طرف queen of love

» كنت فين الساعه .....؟؟؟
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:07 من طرف queen of love

» قصه الشاب الذى تواعد مع فتاه ميته
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:49 من طرف queen of love

» جاوب على السؤال
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:46 من طرف queen of love

» رساله خاصه (ممكن نتعرف)!!!!!
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:33 من طرف queen of love

Navigation
 البوابة
 فهرس
 قائمة الاعضاء
 الملف الشخصي
 س و ج
 ابحـث

التبادل الاعلاني
forum gratuit Annuaire des forums
Le bottin des forums Kouaa

بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟

BROKEN HEART
DR_ALHOB
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
DR_ALHOB
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى
DR_ALHOB

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 22 يونيو - 21:11

الاسم :احمد
الشهرة :دكتور الحب
المهنة:مهندس كمبيوتر
السكن :بعيد عن كل البشر
مين دكتور الحب؟
هقولكم عنة قصة صغيرة اوى
بس قبل ما احكى هوة انسان غريب بكل الطرق اوكى اتفقنا !
يلا نبدا بقىArrow
هوة فعلا يمكن زى ما اطلقو علية اصحابو كلمة دكتور الحب او حارس مملكة الحب كل مهمتة انو يعرف غيرة يعنى اية كلمة حب او يعرفهم الطريق بيكرة اى احساس بلخوف فى اى عيون جميلة ومش بيسيب اى حد غير لما يمسح الاحساس دة بلامان طيب دة بلزمة مش جنان المهم اكملكم
بيحب الاطفال اوى وهوة نفسة طفل بس كبير شوية
غريب فى حاجة واحدة بيحلم احلاام غريبة معظمها بيتحقك الا حلم واحد الحلم دة معاة من صغرة انو يلااقى الانسانة الى يعيش معاها طول حياتة لحد ما يموت .
اجرح كتير اوى اوى ولحد دلوقتى لسة بيجرح طيب اية صبرو على كدة انا مش فاهم غريب اوى ضيع مستقبلة لما جرب يحب جازف بحياتة وخسرها طيب مستنى اية بردو مش فاهم مهمتة يساعد غيرة قمة سعادتة انو يشوف غيرة مبسوط وهوة من جواة جبل احزان كل يوم بيزيد
معلومة الى انجرح مرة عمرة ما يعرف يجرح لانو جربة وحس بية
الهويات بتعتة :
1-الرماية
2-الشعر
3-الرسم
هوة غريب شوية بس معلش استحملوة هوة مجنون جدا حساس اوى عندة عزت نفس نادر لما تلقيها عند انسان كرمتة عندو فوق كل شى
بس فى حاجة غريبة فى بيحس بلشخص الى بيكلمو من غير ما يشوفة وبيعرف هوة جواة اية من غير ما يقبلة بيشوف الكلاام فى عيون الناس حتى لو مش شيفهم
عرفين كل امنياتة اية نفسو يعيش اى شخصية غير شخصية دكتور الحب دى رغم انو سعيد بانو بيحل مشاكل غيرو بس هوة نفسو يكون نفسو ويعيش لنفسو امنية سهلة بس السهل الممتنع
عرفين هوة من عشاق السهر اوى بلزات لو قدام البحر بيحبو اوى البحر ومش بيخاف من غدر البحر عرفين لية فية طبع وحش وحلو فى نفس الوقت الطبع دة انك لما تحب واحد وتملكة نفسك لو باعك حبيبك مش بيزعل بس كفايا انو حبة وحبيبة هوة الى باعو علشان كدة مش بيخاف من البحر .
ولحد كدة كفايا اوى لانى مش هقدر اكمل
ههههههههه
غريب اوى مش عارف هوة صح؟ ولا غلط؟ هيفضل كدة ولا هيتغير زى غيرو كتير مقدروش يستحملو بس حتى لو اتغير بجد سمحو لان مفيش بشر يستحمل الى شافو ومقدرش اكمل الباقى
على فكرة هوة جرىء جدا صبور لابعد الحدود بس فعلا هوة بقى داء ينصح بلوقاية منة Rolling Eyes

شكر خاص لراسم هذة الصورة لانو بجد فنان وربنا يحفظة
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ Image311
https://hollywood.all-up.com
BROKEN HEART
عضو مميز
عضو مميز
BROKEN HEART

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب: BROKEN HEART

مُساهمةموضوع: رد: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء 29 أغسطس - 15:20

مواصفاتك غريبة وجميلة في نفس الوقت انا فيه من المواصفات دي اني فعلا بحب البحر جدا لكن مشكلتي اني مابنساش الحرج من حد ابدا مهما حصل وبحاول اردهوله لو سمحت الظروف بس عمري مابنساه ابدا خاصة اني مش بعمل فيه حاجه وحشه وان كان على الجروح كل الناس انجرحت بس انت حساسيتك الزايده هيه اللي مخليات تاخد كل حاجه على اعصابك واحساسك صدقني لو فكرت تحاول تعيش لنفسك ولو لمره واحده هترتاح بس اللي يحاول يعيش للناس بيكون اول واحد ينجرح واول من يعاني منهم هما اللي ساعدهم وده كلام مجرب مش كلام من الفاضي وده حصل عن قريب على العموم انا سعيد ببطاقة التعارف بتاعتك دي واتمنى لك دوام التوفيق وانك تلاقي حلمك اللي هوه والله نفس حلمي اللي انا عايش عشانه ومتحمل الدنيا عشانه وشكرا
http://www.link0777.com
l0oura
عضو مميز
عضو مميز
l0oura

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

مُساهمةموضوع: رد: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالخميس 13 سبتمبر - 11:41

ايه ده ده ده ده زي ما اكون انا اللي بتكلم عن نفسي تجربتك دي تقدر تقول انها تجربتيربنا معاك
مشكوووووووووووووور
thx
http://www.eftmf.com
King of love
عضو مميز
عضو مميز
King of love

مُساهمةموضوع: رد: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالسبت 8 مارس - 6:56

أنا مش عارف أعلق على بطاقة اللي عرفتنا فيها عن نفسك دي كتير ,, بس بجد لو لقيت رد مناسب أكيد هقولك عليه , وربنا يوفقك يا أحمد بس أنا عندي أكيد ليك رد حلو وهقولوا هي فكرة الرد في دماغي بس عايز شوية وهنزلهولك

love you
http://www.link0777.com
Mogrem Net

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

مُساهمةموضوع: رد: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة 5 ديسمبر - 12:43

اولا : احب اقولك شوية تعليقات
انت مش حد غريب او مواصفاتك مش غريبة دى المواصفات اللى لازم تكون موجودة ف الانسان الصح يس المشكلة ان مواصفاتك دى جاية ف الزمن اللى مش تنفع فيه ...
انت انسان حساس اوى بدرجة تخليك تستعمل احساسك ف كل حاجة بتسمع بإحساسك....بتشوف بإحساسك ودى حاجة جميلة بس برضه مش هو دا زمن الاحساس
واكبر مشكلة فيك انك ممكن تضحى بأى حاجة علشان الحد اللى بتحبه دى حاجة حلوة اوى اوى اوى بس برضه.....صعب انك تلاقي حب صادق ف الزمن دا
ثانيا : انا معجبة جدا بشخصية دكتور الحب بس شخصية احمد احسن بكتييييييييير
https://hollywood.all-up.com
haha

مُساهمةموضوع: رد: بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟   بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير - 6:33

مش عارف اقولك ايه Question

بطاقة دكتور الحب؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-