حارس مملكة الحب
حارس مملكة الحب
حارس مملكة الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Dr_ALHOB

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بلا عنوان
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل - 11:20 من طرف اسيرة الحب الجميل

» أكبر الخيانات
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالثلاثاء 13 أبريل - 11:17 من طرف اسيرة الحب الجميل

» الحب
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالإثنين 12 أبريل - 15:48 من طرف اسيرة الحب الجميل

» Baby's
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالإثنين 22 مارس - 10:44 من طرف baby_heart

» ياللى غايب
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالخميس 18 مارس - 11:03 من طرف baby_heart

» ريمكس
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالأربعاء 17 مارس - 10:00 من طرف baby_heart

» Mother's Day
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالأربعاء 17 مارس - 9:03 من طرف baby_heart

» بريق
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالسبت 13 مارس - 14:02 من طرف baby_heart

» غنى يا فنان
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالأربعاء 10 فبراير - 6:08 من طرف BROKEN HEART

» من يريد التعرف بـ king of love
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 29 يناير - 15:00 من طرف queen of love

» الموج يتبسم !
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالسبت 19 ديسمبر - 15:14 من طرف queen of love

» ازاي تفتح اكتر من ايميل ياهو في وقت واحد ؟؟؟
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالسبت 19 ديسمبر - 15:09 من طرف queen of love

» إملأ الفراغ باسم عضو
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:23 من طرف queen of love

» قول فرحان ولا مبسوط و ليه بسرعه بسرعه طمنا عليك
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:17 من طرف queen of love

» لعبه جديده لنج
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:11 من طرف queen of love

» لعبـــــ x-o ــــــة
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:09 من طرف queen of love

» كنت فين الساعه .....؟؟؟
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 20:07 من طرف queen of love

» قصه الشاب الذى تواعد مع فتاه ميته
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:49 من طرف queen of love

» جاوب على السؤال
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:46 من طرف queen of love

» رساله خاصه (ممكن نتعرف)!!!!!
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالجمعة 11 ديسمبر - 19:33 من طرف queen of love

Navigation
 البوابة
 فهرس
 قائمة الاعضاء
 الملف الشخصي
 س و ج
 ابحـث

التبادل الاعلاني
forum gratuit Annuaire des forums
Le bottin des forums Kouaa

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص

كاتب الموضوعرسالة
queen of love
مراقب عام
مراقب عام
queen of love

بطاقة الشخصية
دكتور الحب دكتور الحب:

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص Empty
مُساهمةموضوع: انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص   انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص I_icon_minitimeالخميس 20 سبتمبر - 12:54

معلمٌ جديد يأسر الأبصار والقلوب بجمال تصميمه وبراعة عمرانه. أعجوبة من أعجوبات القرن الحادي والعشرين تأخذك إلى أجواء ملكية لم تعهدها من قبل. تجربة تمنحك الشعور بالتفرد كأنك تعيش في عالم من وحي الخيال.
أهلاً بك في قصر الإمارات... حيث
يتجسد الحلم حقيقة وتتربع على عرش الأباطرة وسلاطين الزمان. يعتبر قصر الإمارات رمز جديد للفخامة والرفاهية حيث يضم 302 غرفة و92 جناحاً فاخراً تم تجهيزه بأحدث ما توصلت إليه تقنيات العصر المتطورة

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 45438244

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 47812108

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 73295027

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 47423040

قصر المؤتمرات العالمي في أبوظبي

انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 56571644
انا مش هتكلم خااااااااااااااااااااالص 47423040

قاعة الحفلات

تتضمن
12 شاشة بلازما

مساحة كبيرة يمكن تقسيمها إلى ثلاثة أقسام

إرتفاع 20 متراَ